zondag 22 februari 2015

Zwangerschapsfotografie

Zwangerschapsfotografie

Het is aan mij om mooie foto's te maken van zwangere vrouwen, terwijl deze dames in deze periode niet echt over zichzelf tevreden zijn. Een geweldige herinnering meegeven aan deze bijzondere tijd. Dat is voor mij de uitdaging waar ik elke keer weer van geniet en die ik graag aanga. Na afloop van de sessie is iedereen altijd enthousiast en blij dat ze bij mij geweest. Dat is de reden waarom ik zwangerschapsfotografie doe en ik hoop dat ik het nog lang mag blijven doen! Af en toe loopt er een zwanger dame bij mij binnen waar je weinig fotograaf voor hoeft te zijn om er een mooie foto van te maken, zoals deze. Gelukkig heb ik toestemming om hem te showen! www.mentel.nl/zwangerschapsfotografie.php

Zwangerschapsfotografie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten